Saturday, January 14, 2012

Hari Keluarga Gemilang Maintenance Services















Saya telah dilantik sebagai jurugambar majlis rasmi untuk majlis hari keluarga syarikat Gemilang Maintenance Services di Damai Laut, Lumut, Perak. Majlis ini telah diadakan pada 14-01-2012.

Untuk majlis sebesar ini, saya seorang tidak boleh untuk mengambil kesemua gambar di dalam majlis ini, jadi saya telah meminta bantuan seorang lagi jurugambar untuk membantu saya. Majlis ini telah bermula pada jam 8 pagi dan berakhir pada kira-kira 12 malam. Memang meletihkan tetapi saya amat berpuashati dengan gambar yang dihasilkan begitu juga dengan pihak syarikat.

Saya ingin mengucapkan berbanyak terima kasih kepada pihak syarikat kerana telah melantik saya sebagai jurugambar majlis rasmi mereka.

0 comments:

Post a Comment