Friday, March 29, 2013

Gambar Sebelum Majlis Nikah Dr Azwa di Gelung Pepuyu

Pada 23 Mac 2013, saya, Afzan dan Shahrul telah pergi ke Gelung Pepuyu di Bota, Perak untuk mengambil gambar sesi nikah Dr Azwa. Beberapa bulan sebelum itu, Dr Azwa telah melantik kami sebagai photographer perkahwinan beliau dan pasangannya Tahzir.

Di sini ingin saya kongsikan sedikit gambar-gambar sebelum sesi pernikahan beliau. Gambar-gambar ini saya ambil di dalam bilik sementara menunggu ketibaan tok kadi dan bakal pengantin.

Dr Azwa dan Sharul melihat hasil gambar masing-masing

Dr Azwa dan peace nya...

Teknik strobist menggunakan satu flash dan di"diffuse" menggunakan payung

Afzan sebagai subjek untuk memeriksa exposure dan white balance

Teknik high key campur low key

Teknik side lighting untuk gambar Sharul, diambil menggunakan  single flash


Gambar-gambar semasa acara pernikahan akan saya post kan nanti. Bagi sesiapa yang berminat untuk mengambil saya sebagai photographer perkahwinan anda, boleh lah contact saya.

0 comments:

Post a Comment