Tuesday, March 19, 2013

Outdoor Wedding Photo Shoot Di Ipoh Padang Dan Hotel Heritage, Ipoh

Pada hari Ahad, 11 November 2012, saya telah mengambil gambar outdoor wedding photo shoot Saiful dan Intan di Ipoh Padang Dan Hotel Heritage, Ipoh, Perak. Untuk tugasan ini, saya telah dilantik oleh sebuah butik di Medan Gopeng, Ipoh.

Ini adalah kali pertama saya mengambil gambar pengantin di Hotel Heritage, Ipoh, Perak. Asalnya kami memilih lokasi di Ipoh Padang, tapi disebabkan hujan kami terpaksa berpindah lokasi. Bincang punya bincang, akhirnya pengantin mengesyorkan di hotel tersebut sebab dia pernah bekerja di sana.

Gambar di kedua-dua tempat saya ambil tak banyak sebab masa tak cukup. Tapi saya, Afzan dan pengantin amat berpuashati dengan hasilnya. Tengok-tengoklah gambar mereka kat bawah ni..






Sekiranya anda berminat untuk mengambil gambar outdoor wedding photo shoot, bolehlah hubungi kami di sini.

0 comments:

Post a Comment